عکس سفره ام البنین
باران سجادی
۵۱
۱.۰k

سفره ام البنین

۱۱ مهر ۹۸
🔰هیچگاه از درگاه خداناامید نشوید
✍🏻داستان_زیبا_وواقعی

🔳✅خواستڪَارم مرا رد ڪرداما ناامید نشدم چون توڪلم فقط برخدا بود وبس

🔳❇️من یڪ دختر دینی و پایبند به اخلاق اسلامی بودم.سالها ڪَذشت و ڪسی از من خواستڪَاری نڪرد
دخترهای جوانتر از من ازدوج ڪردند و مادر وصاحب فرزندانی شدند.

🔳👌عمرم به ۳۴ رسید. یڪ روز یڪی برای ازدواج با من حاضر شد،خیلی خوشحال بودم که سر وسامان میڪیَرم.ما باهم عقد ڪردیم دو روز بعد مادر شوهرم آمد و با دیدن من ڪَفت عمرت بنظرم به ۴۰ سال میرسد..!

🔳😒من ڪَفتم ۳۴ ساله هستم.او ڪَفت این سن برای بدنیا آوردن بچه مناسب نیست و من تشنهٔ دیدن نوه های خود هستم.!مادرش نڪاح من را با پسرش فسخ ڪردورفتند ...

🔳😞شش ماه را با غم و اندوه سپری ڪردم و پدرم برای اینڪه غم خود را فراموش ڪنم منو به حج عمره فرستاد،رفتم به سفر عمره و در حرم مکی کنار بیت الله وکعبه مشرفه نشسته و در حال دعاورازونیاز با الله بودم ڪه صدای زیباودلنشین یڪ زن توجه مرابخودش جلب کرد..

🔳🔷آن زن یڪ آیه قرآن را تلاوت میڪرد و بارها آنرا تڪرار میڪرد
[وکان َفضلُ اللهِ علیكَ عظیما]وفضل و مهربانی بزرڪَ خدا شامل حال تو شده.

🔳🔶غم واندوه خود را با او شریڪ ڪردم مرا در آغوش ڪَرفت و این آیه را تڪرار میکرد[ولَسَوفَ یُعطیكَ ربُكَ فَتَرضی] و بزودی خدابتو عطایی خواهد بخشیدکه ترا خشنود خواهدکرد..

🔳⚪️بعد از انجام مناسک عمره وعبادت خیلی راحت شدم و به خانه برڪَشتم ڪه ناڪَهان رحم وفضل الهی شامل حالم شد و یڪ خانوادهٔ دیندار به خواستڪَاری ام آمدند، باکمال میل و خوشحالی پذیرفتم و ازدواج ڪردیم و شوهرم مرد دینداری بود.

🔳🔵به من و خانواده ام احترام زیادی میڪَذاشت و من نیز احترام شان را میڪردم، عمرم به ۳۶ رسید..
ماهها زندڪَیمون فارغ هرگونه از رنج ومشقت،شاد وبا ایمان ڪَذشت و محبت اولاد در دلم جا ڪَرفت وآرزوی مادرشدن داشتم ..

🔳♥️برای آزمایش نزد دڪتر مراجعه ڪردم بعد از معاینات دڪتر ڪَفت مبارڪ باشد!نیازی به معالجه نیست تو حامله هستی، ..

🔳🔶تا هنڪَام زایمانم هیچڪَونه معاینهٔ برای تعیین جنسیت بچه انجام ندادم و هر آنچه بود را فضل الله میدانستم، بعد از زایمان ،شوهرم و خانواده اش در اطرافم نشسته و میخندیدن، وقتی پرسیدم چرا میخندین؟ آنها چی جوابی دادند؟

🔳 💙💜یکصدا همهٔ شان گفتند یک پسر و یک دختر است..توصاحب فرزندان دوقلو شده ای.! با شنیدن این حرف اشڪ خوشحالی از چشمانم جاری شد و دوباره یاد آن خانم درحرم شریف مکی و آیه ای را ڪه بارها تڪرار میڪردافتادم [ولسوفَ یُعطیكَ رَبُّكَ فَتَرضی] یعنی ڪه کلام خدای متعال حق است[وَاصبِر لِحکمِ رَبِّكَ فَإِنَّكَ بِأَعیُنِنَا]

🔳🙏منتظر فرمان پروردگار خودت باش وصبرپیشه کن، ما تو را میبینيم واز تومراقبت میکنیم.این بود ڪه هرڪَز ضعیف وناتوان وناامید نشدم وتنها به خدای خودم ایمان داشتم و این بزرگترین دلخوشی من بود وهست

✍🏻پس توهم امیدوارباش...خواهرم برادرم تنها به خدای متعال توڪل ڪنید قطعا ناامید نخواهید شد...
...